Drøbak kajakklubb har årsmøte fredag 3. mars kl. 1830. Informasjon om lokaler, saksliste, sakspapirer m.m. blir lagt ut senere.

Saker meldes inn til post(a)drobakkajakk.no

I forbindelse med årsmøtet blir det kåring av Årets Padler for det foregående år. Send forslag til post(a)drobakkajakk.no med navn på den du mener bør få denne prisen. Skriv en kort begrunnelse, det kan være at et medlem har gjort spesielt mye for klubben generelt, bemerket seg på turer, oppfordret nye medlemmer til å delta  eller annet som gjør at du synes at de fortjener denne oppmeksomheten. Fristen for forslag er mandag 27. februar.

Det vil også være tildeling av distansemerker i bronse, sølv og gull for de som har padlet hhv 400, 800 og 1200 km i løpet av 2015. Send melding til post(a)drobakkajakk.no og meld fra om hvilket merke du skal få. Fristen er mandag 27. februar.

Det blir trukket en vinner av et gavekort blant alle som har levert orienteringskort for DKKs kajakkorientering i fjor. Hvis du har deltat men ikke har levert kortet kan du sende det til Aase Richter, Ekornveien 6B, 1430 Ås. Alternativt kan du sende mail til post(a)drobakkajakk.no med vedlagt innscannet kort eller der du lister opp de postene du har tatt. Du behøver minimum 1 post til å delta i trekningen.